Algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en transactie tussen The Beauty Collective (ook vermeld als ‘de nagelstudio’) en de klant, tenzij er door de partijen op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene voorwaarden.

Verplichtingen van The Beauty Collective

  1. The Beauty Collective staat ervoor in dat de behandelingen die worden uitgevoerd voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruikgemaakt van kwaliteitsvolle materialen en producten.
  2. The Beauty Collective zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de behandeling, de te verwachte resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
  3. The Beauty Collective zal de klant, zoveel als redelijkerwijs mogelijk is, informeren over de financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
  4. The Beauty Collective zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
  5. The Beauty Collective voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties valt.

Verplichtingen van de klant

  1. De klant dient alle gegevens aan The Beauty Collective te verstrekken, die redelijkerwijs noodzakelijk zijn voor het goed uitvoeren van de behandeling.
  2. De klant dient tijdens het vastleggen van de afspraak The Beauty Collective op de hoogte te brengen van eventuele specifieke wensen en/of allergieën.

Betaling

  1. The Beauty Collective vermeldt de prijzen van alle behandelingen zichtbaar op de website en in de nagelstudio.
  2. De vermelde prijzen zijn inclusief btw.
  3. De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud.
  4. Aanbiedingen zijn geldig gedurende de vermelde looptijd en/of voor zolang de voorraad strekt.
  5. De klant dient direct na de behandeling de betaling van de behandeling en de aankoop van eventuele producten te voldoen. De voorkeur gaat uit naar betalingen via online bankingapp of Payconiq. Indien dit niet kan voor de klant, kan er cash betaald worden mits het bedrag gepast betaald kan worden.

Afspraken

  1. Afspraken worden gemaakt via de online boekentool op de website.
  2. Herstellingen van gelnagels kan, maar bij 4 (af)gebroken gelnagels wordt er een volledig nieuwe set aangereken.
  3. Bij bijvullingen na meer dan vijf weken wordt er ook een volledig nieuwe set aangerekend in plaats van een bijvulling.

Annuleringsvoorwaarden

  1. De klant dient bij verhindering de afspraak zo spoedig mogelijk te annuleren, gratis annuleren kan tot 48 uur voor de afspraak.
  2. Wanneer de klant niet 48 uur voor de afspraak annuleert, mag The Beauty Collective het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen.
  3. Wanneer de klant meer dan 15 minuten te laat komt, mag The Beauty Collective de afspraak annuleren en  het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen.

Cadeaubon

  1. Cadeaubonnen kunnen gebruikt worden voor zowel behandelingen als producten bij The Beauty Collective.
  2. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.
  3. De cadeaubon is twee jaar geldig na aankoop.
  4. De klant dient de cadeaubon mee te brengen naar de afspraak.
  5. De cadeaubon kan in delen opgebruikt worden. The Beauty Collective houdt het tegoed op de bon voor je bij.

Garantie- en ruilvoorwaarden

Behandelingen

  1. The Beauty Collective biedt de klant 5 dagen garantie op de behandeling.
  2. Deze garantie geldt niet, wanneer:
    • De klant andere producten heeft gebruikt dan die door de nagelstudio zijn aanbevolen.
    • De klant de adviezen over de nazorg van de behandeling niet heeft opgevolgd.
    • De klant de producten niet volgens het advies van de nagelstudio heeft gebruikt.
    • De klant de aanbevolen producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

Producten

  1. Producten kunnen wegens hygiënische redenen niet geruild worden.

Klachtenafhandeling

  1. Heeft de klant een klacht over de behandeling of een product, dan dient deze zo spoedig mogelijk, maar binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per e-mail gemeld te worden bij The Beauty Collective.

Beschadiging en diefstal

  1. Wanneer de klant meubilair, apparatuur of producten in de nagelstudio beschadigt, dan heeft de nagelstudio het recht om een schadevergoeding van de klant te eisen.
  2. Diefstal wordt door de nagelstudio altijd direct bij de politie gemeld.

Behoorlijk gedrag

De klant dient zich in de nagelstudio te gedragen volgens de algemeen aanvaardbare normen. Wanneer de klant ook na meerdere waarschuwingen ongehoord bedrag blijft vertonen, heeft The Beauty Collective het recht om de klant de toegang tot de nagelstudio te weigeren.